طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

طاهایی

پسرمون دو ساله شده

1394/3/23 20:21
322 بازدید
اشتراک گذاری

طاها جون تولدت مبارک باشه

تو قشنگ ترین و بهترین هدیه خدا به ما هستی. با تمام وجود دوستت داریم.

پسر ما دو ساله شده و یه مهمونی کوچولو براش گرفتیم. امسال مامانی یه نیت داشت که به بچه های سرطانی کمک کنه و تولد مختصر بگیره. به جاش پولش رو بدیم به بچه هایی که واقعا به کمکون نیاز دارن. خدا همه بچه ها رو سالم نگه داره و اونایی که مریضن شفا بده.انشاءاله

وقتی لبخند می زنی دنیا رو بهمون میدی. تو تمام قلب مامان و بابا رو واسه خودت کردی. لحظه لحظه بزرگ شدنت رو با عشق دنبال می کنیم. همیشه سالم و خوشحال باشی انشاءاله

امسال تولد طاهایی و بابایی رو توی یه روز گرفتیم.

اینم کادوهامون بعلاوه وجه نقد که تو عکس نیست.

از همه منو اون هواپیمایی که بابایی واسم خریده بود خوشحال کرد. آهنگ می زنه و راه میره خیلی دوسش دارم. دستت درد نکنه باباییniniweblog.com

من و پسرعمه ام آبتین در حال بازی با کادوی عمه

شب که همه رفتن و تقریبا جمع و جور کردیم دیگه من بیهوش خوابیدم. مامانی هم سریع از من عکس گرفت.

عکسای تولد رو مامان و بابا نگرفتن بخاطر همین از گذاشتن بیشتر عکسها معذوریم. اکثرا نمای باز بود.

فرداش رفتیم خونه پدرجون و مادرجون. من یهو هوس روروک سواری کردم. نی نی شدم.

تو پختن جوجه کباب به بابایی هم کمک کردم. نقش ناظر رو داشتم.

این ماه تولد عمه هم بود که مامانی کیک تولد عمه رو درست کرد که دور هم باشیم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاهایی می باشد