طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

طاهایی

طاها همین طوری

1394/4/31 22:26
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممممممممممم

من با یه تاخیر دوباره اومدم.

هواپیمای طاهایی به قول خودم آپاتا هفته ای چند روز میاد پیشم، بقیه روزها مسافر می بره و اینجا نیست. اون ساعت هایی که میاد پیش طاهایی حسابی باهاش سرگرمم.

اینم وقتی که از حموم اومدم بیرون و ماشین به دستم. چه تمیز و خوشگل شدم بابایی. دستت درد نکنه که منو حموم می بری.

شبها هم میرم دندون هام رو مسواک یا به قول خودم مسداک می زنم. بعدم میام به بابایی و مامانی نشون میدم که چقدر تمیز و خوشبو شده دهنم.

اینم همین الان یهویی. وقتی از صبح تا نه شب اصلا نخوابیده بودم و دیگه یهو بیهوش شدم. مامانی فقط برام سه بار شعر یه روز یه آقا خرگوشه خووند و من خوابم برد.

پسندها (1)

نظرات (1)

آبجی نگار
1 مرداد 94 0:26
چه پسرنانازی... خداحفظش کنه این تپولوی نازرو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاهایی می باشد