طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

طاهایی

ماه هفدهم زندگي من

1393/7/9 12:03
188 بازدید
اشتراک گذاری

 

من هر روز با دایی نیما که بهش می گم نانا میرم پارکniniweblog.com

اینجا لوله آب پیدا کردم. آبش کجاستتتتتتت

کلا گیر این لوله آب هستم

چی بگم والا. این توپ قلقلی ها رو بهش می گن گردو. یعنی آشپزخونه مامانی اوضاعی داشتniniweblog.com

 

 

آخه مگه تو دختري

 

niniweblog.comاينم اسبم كه بابايي برام خريده و روش پيتيكو پيتيكو مي كنم.niniweblog.com

 

با ماماني و بابايي رفتيم تولد. من گفتم قبلش يه تيپ بزنم niniweblog.com

 

 

طاهايي تا الان هشت تا دندون كامل داره به اضافه سه تا كه نصفه در اومدهniniweblog.com

 

 

 

من ديگه عين موشك ميدوم. دوست ندارم دست مامان و بابايي رو هم بگيرم. خودم بلدم راه برم. عاشق پارك و فواره اش هستم. ماماني ديدن داشت وقتي من برگشتم خونه و منو عين موش آبكشيده ديد.خندونک

 

 

چقدر شبيه حموم خونه هست اينجا. آب بازييييييييييييييييييييي

 

 

با بابايي رفته بودم پارك كه گفتم يه حركت ورزشي هم انجام بدم. ماشاءاله پهلوون كوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه
10 مهر 93 13:12
به به چه پسر نازی.خوش به حال طاها کوچولو،توی این گرما رفته آبتنی.ان شاءالله همیشه سلامت باشی و لبت خندون باشه خاله فاطمه دوست مامانی
هنرهای دست ساز چیکچی
19 مهر 93 8:18
چقدر خوشتیپ. به به
آپلود عکس
19 مهر 93 11:22
سلام. ماشاالله چه فرزند زیبایی دارید.خدا براتون حفظش کنه. میخواستم به اطلاعتون برسونم برای اینکه عکس بچتون رو بطور دائمی تو وبلاگتون داشته باشید میتونید تصاویر رو در سایت زیر آپلود کنید u4m.ir همچنین اگر مایل باشید میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید و کار خودتون رو راحت کنید.خیلی ساده کافیه کد ابزار آپلود رو در وبلاگتون قرار بدید و بعدش براحتی عکساتون رو از وبلاگ خودتون آپلود کنید،همچنین بازدیدکننده های وبلاگتون هم میتونن از این امکان وبلاگ شما لذت ببرن u4m.ir/tools.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاهایی می باشد