طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

طاهایی

شیطون بلا شدی پسر

1394/2/26 15:26
283 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلی آخر هفته شد و طاهایی حسابی شیطنت کرد. این البته خلاصه ای از کارهای آخر هفته اش بود.

طاهایی دیگه کلا فقط خودش دوست داره قاشق دست بگیره و تنهای تنها غذا بخوره. مامانی براش سوپ درست کرده و گذاشته راحت راحت بشینه بخوره. البته طاهایی خیلی اصرار داشت که اون خرس های رو سفره زیر پاش هم از سوپ بخورن. بخاطر همین یه سری از قاشق ها رو به اونا تعارف کرده نه اینکه ریخته باشه رو سفره ها......

فردا صبحش چون به دایی نیما قول داده بودیم که ظهر برات پیتزا می پزیم همراه با مامانی رفتیم خونه مامان جون. مامانی صبح خمیر پیتزا رو آماده کرد گذاشتیم تو ساک چرخدار و من هم عین مردها برای مامان تا در خونه مامان جون آوردم. ببینید چه غیرتی داشتم که حتی از خیر تاب و سرسره تو پارک هم گذشتم فقط یه عکس باهاشون گرفتم.

از بس تو این چند روز شیطنت کردم که حد نداشت. با بابایی کشتی گرفتم. تازه بابایی با من وزنه هم می زنه یعنی من می شم وزنه اش بعد منو بلند می کنه. خوبه دیگه پشت بازوهاش قوی می شه. دیگه خیس عرق شده بوده اینم نمایی از آب بازی من تو حموم

ورزشکار به من می گن دیگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاهایی می باشد