طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

طاهایی

نوروز 1394

1394/1/16 8:20
191 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عید شما مبارک

طاهایی دومین نوروز رو سپری کرد. همین الان بگم که عکسهای هفت سین رو بعد براتون می ذارم. قبل از شروع سال جدید با بابایی و مامانی رفتم خیابون چقدر ماهی  البته به زبون خودم مایی و سبزه دیدم. لحظه تحویل سال من لالا بودم.

آخه سال تحویلی دو شب بود.

لباس نوهام رو پوشیدم  و خیلی عید دیدنی رفتم. هر جا هم که می رفتم اول محل شکلات ها رو شناسایی می کردم. حسابی هم عیدی گرفتم. خدا بده برکت.خندونک

مغازه دایی نیما هم رفتم و اول مستقیم سراغ پیچ و انبردستی. می خواستم کمک بدما فکر بد نکنید.

وقتی تو راه عید دیدنی بودمخواب یهو خوابم برد.

اینم نمایی از بازی کردن من با ماشین و البته لباس هام. نگاه بابایی یواشکی ازم عکس گرفته.

یه گردش حسابی تو باغ جنت هم داشتم. این تاب و سرسره کجاست؟!!

بابایی ما رو دو بار هم برد رستوران. جاتون خالی.

کلی هم پارک رفتم. از این سرسره بزرگا

یه تقویم دیواری هم مامانی برام درست کرد که براتون عکسش رو گذاشتم.

niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زهره
16 فروردین 94 8:34
سلام سال نوتون مبارک صدسال به این سالها امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه مخصوصا طاها جون امیدوارم سال بسیار خوبی رو پیش رو داشته باشید آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاهایی می باشد