طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

طاهایی

ماه چهاردهم زندگي من

1393/4/16 7:59
147 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

الو الووووووووووووووو من طاهایی هستم niniweblog.com

دالی من اینجام niniweblog.com

اینقدر سه چرخم رو دوست دارم. فعلا خودم راهش می برم به جایی اینکه اون منو راه ببره. آخه هنوز پام به پدالش نمی رسه.niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

طاهايي زير ميز ناهارخوري در حال شونه كردن موهاش

 

من كه بلدم از تخت برم بالاniniweblog.com

niniweblog.com

بابايي بده منم بازي كنم. آخ جون pouuuuuuuuuuuuuuuu

 

اينم مدل جديد من براي خوابيدن. سجده ميرم مي خوابمniniweblog.com

 

ماماني تو خونه كار داشتniniweblog.com بابايي منو برد بيرون.niniweblog.com

نه اينكه دوست نداشته باشم كمك بدما نه

فقط همش تو كابينت آشپزخونه هستم

از بيرون كه اومدم خونه لپام شده بود عين لبو تندي آب خوردمniniweblog.com

 

جديدا اين وسيله رو كشف كردم مي شه رو دسته اش نشست پيتيكو پيتيكو كرد

niniweblog.com

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به طاهایی می باشد